PRE CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any el Pre Certamen de lectura en veu alta ha estat diferent. Sabem que estem vivint uns moments diferents, però tots ens hi adaptem amb entusiasme perquè ens agrada la nostra feina, ens agrada veure alumnes feliços que treballen amb una certa normalitat. Sens dubte, ells i elles ho estan fent molt bé i s’engresquen amb totes les propostes que es porten a terme des de l’escola.

Aquests dies hem notat a la classe com les ganes de llegir, moltes vegades, s’encomanen escoltant una altra persona quan llegeix… LLEGIR per gaudir, per entendre, per comprendre, per imaginar, per crear, per saber, per esdevenir princesa, heroi, astronauta, mag, explorador…; per riure, plorar, tremolar… sentir;….per tantes coses que encara ens falten aprendre. Tot això però no és gratuït, cal valentia, esforç, autoexigència i afany de superació, i per aquest motiu, des del claustre, volem felicitar a tots els que es van presentar al pre certamen de lectura en veu alta de l’Escola Les Comes. Per nosaltres totes sou guanyadores, tots sou guanyadors, perquè heu estat capaços de superar-vos i ser-hi.

Per tots aquests motius podem dir que una altra vegada ha estat un èxit.

Primer es va fer una petita tria a la classe i després es va fer el pre certamen tot gravant els  i les alumnes perquè el jurat pogués valorar com ho feien. I quins alumnes serien els nostres representants. No va ser una tasca fàcil, tot i així divendres vam saber el resultat.

Aquest any la Blanca de 4t i la Mireia de 6è seran les nostres delegades. ENHORABONA!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies.