SOM UN EQUIP!
07/02/20Divendres passat vam realitzar una nova dinàmica. Es tractava de, sense poder fer servir la comunicació verbal, construir un trencaclosques en equip. A banda d’utilitzar el nostre cos per comunicar-nos, vam poder gaudir del silenci i la satisfacció d’aconseguir un objectiu en grup.
Si cliqueu a… Llegeix més»





