SOM UN EQUIP!

Divendres passat vam realitzar una nova dinàmica. Es tractava de, sense poder fer servir la comunicació verbal, construir un trencaclosques en equip. A banda d’utilitzar el nostre cos per comunicar-nos, vam poder gaudir del silenci i la satisfacció d’aconseguir un objectiu en grup.
Si cliqueu a… Llegeix més»

TREBALL DE RECERCA

Aquest trimestre a l’hora de Medi continuem cuidant l’hort de l’escola. A més, hem començat a fer els nostres treballs de recerca dels nostres animals preferits com la marieta, l’aranya, la serp, el toro, peix espasa i el conill.

A poc a poc, anem aprenent… Llegeix més»

Línies rectes

Aquesta vegada els alumnes de cicle mitjà a plàstica hem fet un treball amb línies rectes. Hem observat exemples i després hem fet un esborrany. Per últim, hem plasmat les nostres creacions amb línies rectes en una cartolina. Podeu anar a l’àlbum i veure com… Llegeix més»