PEL·LÍCULA

Durant vàries sessions hem vist la pel·lícula “El meu veí Totoro” i ara començarem a treballar els diversos temes que tracten a la pel·lícula.

I avui hem fet la figura de Totoro amb paper. Ens ha quedat molt bé!

CONTE COL·LECTIU

Els alumnes de 4t estem treballant el conte.
Per començar, entre tots hem dit títols de contes que coneixíem. Després, hem escollit un per llegir-lo en veu alta i hem mirat les seves parts.
Després, hem fet un conte en gran grup. Entre tots els companys, hem… Llegeix més»

AGENTS RURALS

Aquesta tarda els Agents Rurals ens han fet una xerrada que portava per títol “Cuidem al Bugui”.
Ens han explicat quina és la seva feina, la problemàtica d’abandonar un animal de companyia i ens han donat molts consells per cuidar bé si tenim un gos.
Si cliqueu… Llegeix més»