Els nens de P5 ja tenim nom de la classe
Els nens de la classe de P5 ja tenim nom.Ens diem: Sirenes i Balenes. Vols veure les fotos clica aqui
Els nens de P5 ja tenim nom de la classe Llegeix més »
BON ESTIU!!!!!!!!!!
Els nens i les nenes de 4t-B us desitgem un estiu ple d´aventures, lectura de bons llibres, una miqueta d’esports i moments inoblidables amb la familia i els amics. La classe de 4t-B
BON ESTIU!!!!!!!!!! Llegeix més »











