Sta. Cecília
Avui tota l’escola hem celebrat el dia de la música: Sta Cecília. Hem fet un concert a la pista, des de P3 a 6è, cada classe ha cantat la cançó del nom de la classe. Tot un èxit!
Avui tota l’escola hem celebrat el dia de la música: Sta Cecília. Hem fet un concert a la pista, des de P3 a 6è, cada classe ha cantat la cançó del nom de la classe. Tot un èxit!
Aquesta setmana hem celebrat els Concerts de Tardor en honor a Sta. Cecília patrona de la música i dels músics, i a l’escola en tenim uns quants!
Concerts de tardor Llegeix més »