Torneig de Goalball
El dissabte 9 de maig, l’equip de goalball del centre va participar per segon any al Torneig de Goalball organitzat per la ONCE i que aquest any per primera vegada s’ha realitzat de forma descentralitzada a cada província. Vam tenir la sort que es va dur a terme al gimnàs de l’escola i hi van […]
Torneig de Goalball Llegeix més »



