General

P4 – 1r trimestre

SETEMBRE Per Sta. Tecla treballem els Nanos i hem fet la senyora nano del Nàstic. Triem ser els Pingüins P4B i els Gossos P4T OCTUBRE Treballem el projecte del nom de la classe. Hem començat a treballar racons. Hem treballant el nostre nom. Hem conegut la Meice. Fem una exursió per conèixer la Castanyera a Vilanova […]

P4 – 1r trimestre Llegeix més »

L’ARTISTA VA A L’ESCOLA

Els/les alumnes de 4t el curs passat van participar en el projecte “L’ARTISTA VA A L’ESCOLA”. A l’Espai Jove Kesse podeu visitar l’exposició del resum de les accions didàctiques desenvolupades durant el 2017. Us convidem a la inauguració de l’exposició. Serà el dijous dia 8 de febrer, a les 19’00h., a l’Espai Jove Kesse, carrer de

L’ARTISTA VA A L’ESCOLA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut