General

El regal dels avis

 L’alumnat d’I5 ha convidat els avis i les àvies per compartir el seu projecte “El regal dels avis”. Ha estat un homenatge a tots ells, ja que amb aquest projecte hem entès que són un tresor i que gràcies a ells nosaltres som aquí.L’alumnat ha pogut passejar per l’exposició, explicar què han après i com ho […]

El regal dels avis Llegeix més »

EF a la platja

L’alumnat de l’Institut Cal·lípolis del cicle formatiu CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure, van venir a fer una classe de educació física a la platja als/les alumnes de 4t. clica l’enllaç per veure les fotos EF a la PLATJA Article escrit per Jana, 6è

EF a la platja Llegeix més »

De l’aula a Barcelona: presentem el projecte Jo soc a les Jornades FAIG

El passat dimarts 3 de març vam anar fins a Barcelona per participar en les terceres Jornades FAIG, una trobada que reuneix centres educatius de tot Catalunya que busca compartir experiències en el camp de la innovació docent. De tots els centres del país, només quatre instituts van ser triats per exposar el seu projecte

De l’aula a Barcelona: presentem el projecte Jo soc a les Jornades FAIG Llegeix més »

Projecte Slow Food

L’alumnat de primer està treballant en el moviment Slow Food Educa Catalunya. El projecte consisteix en promocionar el menjar ecològic, de temporada i km 0. Involucra diferents entitats: hosteleria, escoles, llars de jubilats… Nosaltres recuperem l’escarola perruqueta, autòctona del Vendrell i que hem plantat a l’hort. Vam dissenyar el nostre logo “Slow” i amb la

Projecte Slow Food Llegeix més »

Carnaval 2026

Avui ha arribat el nostre particular senyor Carnestoltes i farà que tota la setmana vinent hi hagi un ambient carnavalenc! L’alumnat de 6è, amb una batucada, l’ha acompanyat per tota l’escola i tothom li ha donat la benvinguda. Aquí teniu les consignes:

Carnaval 2026 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut