Nom de l'autor: admin

Carnaval 2026

Avui ha arribat el nostre particular senyor Carnestoltes i farà que tota la setmana vinent hi hagi un ambient carnavalenc! L’alumnat de 6è, amb una batucada, l’ha acompanyat per tota l’escola i tothom li ha donat la benvinguda. Aquí teniu les consignes:

Carnaval 2026 Llegeix més »

D’on venim i cap on anem?

Primera trobada del projecte de mentoria de 4t d’ESOAquest segon trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO de gestió autònoma ha iniciat el projecte “D’on venim i cap on anem?” amb la col·laboració del Centre de Noves Oportunitats, el Centre de Formació d’Adults de Salou i Quilòmetre 0.El passat dimarts 3 de febrer, dinou joves d’aquestes entitats

D’on venim i cap on anem? Llegeix més »

Kermesse Nadalenca a Campclar

L’alumnat de 6è va participar a una kermesse nadalenca a Campclar, organitzada per l’alumnat de l’Institut Cal·lipolis del CFGM de Guia en el medi natuarl i temps de lleure. Van realitzar diversos tallers i jocs amb ambientació nadalenca juntament amb altres escoles de la zona de ponent. Va ser molt divertit!

Kermesse Nadalenca a Campclar Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut