Jocs musicals

– XILÒFON GALÀCTIC: crea les teves pròpies melodies.

– CHROME MUSIC LAB: Experimenta amb la composició i comparteix les teves creacions. TOTS ELS NIVELLS

– LES FAMÍLIES INSTRUMENTS: classifiquen cada instrument a la seva família. En castellà.

– DJ: per poder practicar les vostres habilitats com a DJ. PRIMÀRIA

– PAJAROLOGÍA APLICADA:  Si leéis bien las instrucciones que aparecen en la pantalla de inicio no os será difícil conseguir el título de Experto Pajarólogo.

– PENTOCTO: senyala el motiu correcte que sonarà després de clicar el botó play. Hi ha deu nivells, però has de vigilar ja que tens un límit de vides.

– LES CINC DIFERÈNCIES: busca les cinc diferències que hi ha entre les dues imatges.

– SIMULADOR DE SCRATCH: fantàstic simulador de scratch per a divertir-se fent bases de hip-hop.

– CATAPLAM: Entrena’t per fer molt soroll.

– FUEGOS ARTIFICIALES: Instrumentar peça musical moooolt sorollosa!!

– SONILINE: Endevinar el dibuix del so. CS

– SKYLINE:  Interpretar una peça musical amb un carilló virtual. CS

– SIGNO MUSICAL: Descobrir els signes musicals que coneixem amb un joc interactiu. Fet per Julio
Payno, Està en castellà.

– 24 ARAÑAS: Joc per a practicar la col·locació de les notes al pentagrama. Està en castellà.

– IMATGE I SO: clica a EMPEZAR i selecciona la imatge que correspongui al so que escoltes (EI)

– CADA OVELLA AMB LA SEVA PARELLA: memori d’instruments. CI

– 12 MÚSIQUES. 12 EMOCIONS: relaciona cada música amb l’emoció que ens pot despertar. CM-CS

– ESTILOS MUSICALES: endevina quin estil musical està sonant. CS

– EL VIAJE DE DON CANGREJO: clica i escolta atentament. Seguint el so descobriràs quin personatge està sonant. EI-CI

– SIMON MUSICAL: joc de memòria.

– MONSTRE GRUP: Per crear una música monstruosa

– INCREDIBOX: Aquesta és una aplicació web amb la que podem crear una composició musical de forma interactiva, divertida i senzilla.
Aneu a la barra d'eines