Celebrem La Castanyada

El passat 31 d’octubre, tots els i les alumnes de la ZER vam anar d’excursió a Almatret. Vam visitar les instal·lacions ALMIA on vam poder fer uns tallers relacionats amb les energies renovables i visitar el museu amb ulleres virtuals.
Després vam fer una petita caminada per veure de prop els molins, fan 100 metres d’alçada!
Tot seguit vam anar a dinar i jugar tots junts una estona al parc.
Més tard ens van visitar unes castanyeres i castanyer molt alegres, ens van fer passar una estona divertida. Els vam cantar i ballar cançons, i de regal ens van donar unes castanyes.
La trobada va acabar menjant-nos les castanyes i els panellets que havíem fet a les escoles.

Per altra banda els i les alumnes de EI 1 i EI 2 van fer una trobada a l’escola La Granadella on van també van celebrar la Castanyada realitzant diferents activitats durant el dia.

Redactat pels i les alumnes de 4t i 6è de Bovera.

A continuació us deixem tot el material fotogràfic i vídeos d’aquest dia!