Projecte “El poble”

Durant dos mesos amb els nens i nenes de cicle inicial, hem estat treballant el projecte del poble.

El primer que vam treballar van ser els vehicles, i els vam classificar en terrestres, aeris i aquàtics.

Després vam aprendre quins oficis hi pot haver en un poble i també els oficis de les nostres famílies. Alguns familiars ens van enviar un vídeo per explicar-nos què fan a la seva feina. També hem treballat els edificis que podem trobar, les feines que s’hi fan i les botigues del poble.

Vam anar a passejar per la la Granadella i vam fer d’investigadors per descobrir què hi tenim i a quin carrer es troba cada lloc. A més, vam comparar les diferències entre el poble i la ciutat.

Per acabar el projecte, vam construir el nostre propi poble amb caixes i plastilina. Hi vam posar les botigues que ens semblaven més importants i també Playmobils per poder jugar. L’església de la maqueta la vam fer entre tots amb fang, i cadascú va fer la seva pròpia escultura.

Ens va agradar molt aquest projecte!

Clica a la imatge per veure totes les fotografies.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut