Zonificació escolar

Zonificació escolar i adscripcions primària-secundària

• Zona 1: Monestir-Sant Francesc i Coll Favà
  • Zona 2: Nucli, part de Parc Central, Eixample Sud i Torre Blanca
  • Zona3: Volpelleres i Sant Domènech
  • Zona 4: Mira-sol, Can Mates, Arxiu i part de Parc Central
  • Zona 5: Valldoreix, la Floresta i les Planes

Noves adscripcions als centres de secundària: hi haurà zonificació única al municipi per a secundària i batxillerat i cada escola pública tindrà adscrits dos instituts. El criteri de l’adscripció (no el de zona) és el que dona prioritat d’accés als instituts.

• INS Arnau Cadell i INS Angeleta Ferrer: escoles La Floresta, Ferran i Clua, Ciutat d’Alba, Turó de Can Mates i Joan Maragall.
  • INS Pla Farreras i INS Leonardo da Vinci: escoles Pins del Vallès, Gerbert d’Orlhac, L’Olivera, Collserola i Pi d’en Xandri.

Més informació a la pàgina de l’Ajuntament

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *