Aquesta darrera setmana estem acomiadant el curs de la millor manera possible: amb la nostra Festa de l’Aigua! Com podeu veure a les imatges, tant els infants d’Infantil com els de Primària s’ho han passat d’allò més bé. El nostre pati s’ha convertit en un autèntic escenari de jocs, rialles i reptes on l’aigua ha estat la gran protagonista. I per tancar una jornada rodona… l’AFA ens ha convidat a un gelat ben fresquet!

