Festa final de curs

Avui hem posat el punt final a aquest curs acadèmic i ho hem fet de la millor manera possible: al nostre meravellós pati i envoltats de tota la comunitat educativa.
Tothom ha gaudit de valent amb l’actuació de Jordi Tonietti, que ens ha fet ballar, cantar i riure plegats, tancant un gran curs ple de nous inicis, reptes superats i un munt d’aprenentatges compartits.
Volem expressar la nostra gratitud més sincera a l’equip educatiu, equip de menjador, equip de neteja, conserge, les famílies, infants i l’AFA per tot el suport, la confiança i la dedicació que ens heu donat al llarg del curs. Gràcies especialment a l’AFA per organitzar aquest fantàstic final de curs i per convidar-nos a un esmorzar boníssim que ens ha permès gaudir d’una gran estona plegats.
Ens retrobem al setembre amb les energies renovades i moltes ganes de continuar creixent plegats.

Bon estiu a tothom!

Diseño de Centre reg. b7011078

Festa de l’aigua!

Aquesta darrera setmana estem acomiadant el curs de la millor manera possible: amb la nostra Festa de l’Aigua!  Com podeu veure a les imatges, tant els infants d’Infantil com els de Primària s’ho han passat d’allò més bé. El nostre pati s’ha convertit en un autèntic escenari de jocs, rialles i reptes on l’aigua ha estat la gran protagonista. I per tancar una jornada rodona… l’AFA ens ha convidat a un gelat ben fresquet!

 

 

EXTRAESCOLARS 2026-2027

AFA: Quan fem escola, passen coses extraordinàries

La primera jornada participativa organitzada per l’AFA de l’escola ha estat un magnífic exemple del que som capaços de construir quan caminem plegats.

Vam compartir temps, idees i mans per fer realitat diferents propostes de millora dels espais de l’escola. El taller de costura es va omplir de colors amb la confecció de banderes, mentre que el taller de bricolatge va permetre crear noves estructures i materials que enriquiran les possibilitats de joc i de benestar dels infants.

Però allò més valuós de la jornada no va ser només el resultat final. Va ser veure famílies que es coneixien, converses compartides, aprenentatges espontanis i moltes ganes de sumar.

A l’escola Joan Domènech entenem que l’educació és una responsabilitat compartida. L’escola la construeixen els infants, les famílies i l’equip educatiu, cadascú des del seu lloc, però amb un mateix objectiu: oferir als nostres nens i nenes un entorn ric, acollidor i ple d’oportunitats per créixer.

Per això volem agrair de tot cor la participació, la implicació i la generositat de totes les persones que vau dedicar una part del vostre temps a aquesta jornada. Gràcies per les mans que van cosir, serrar, lijar, organitzar i ajudar. Però sobretot, gràcies per demostrar que quan una comunitat s’implica, l’escola es transforma en alguna cosa molt més gran que un edifici.

Perquè fer escola és això: sentir-la nostra, cuidar-la i construir-la plegats.

Moltes gràcies a tothom qui ho va fer possible.

 

 

Participació a La Clika

El passat dimecres, l’alumnat de 2n de la nostra escola va gaudir de la cantada de La Clika juntament amb la resta d’escoles de Lloret. Aquest concert és el tancament d’un projecte preciós en què, a través de la música i d’una colla de personatges… Llegeix més»