Participació a La Clika

El passat dimecres, l’alumnat de 2n de la nostra escola va gaudir de la cantada de La Clika juntament amb la resta d’escoles de Lloret. Aquest concert és el tancament d’un projecte preciós en què, a través de la música i d’una colla de personatges molt sans i diversos, hem treballat les emocions, l’autoestima i el treball en equip. Hem gaudit moltíssim cantant i ballant totes les cançons apreses a classe. Una experiència per recordar!

 

La Clika de Centre reg. b7011078