Escape room: Retorn a la Terra

Fa unes setmanes, els alumnes de Cicle Superior van realitzar una activitat anomenada “Retorn a la Terra” on, mitjançant un joc d’escapament que tenia com a fil conductor la recollida selectiva i la prevenció de residus, l’alumnat va resoldre diferents enigmes per poder sortir de la sala del joc.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser valorar la importància de la correcta separació en origen i el benefici que s’obté del reciclatge dels residus i fomentar el treball en grup i la participació activa de l’alumnat.

L’alumnat de Cicle Superior va adonar-se’n del consumisme i el materialisme que han portat a l’esgotament dels recursos naturals i la gana i desnutrició de la societat occidental. Aquests fets han permès que els nens i nenes siguin una mica més conscients sobre la necessitat de fer un consum responsable i de separar i reciclar els residus que generem.

Fotos: https://photos.app.goo.gl/9XVcjrfFbsHs8Ges8

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>