Acollida

A l’escola oferim dos tipus d’acollida:

ACOLLIDA MATINAL: Es realitza de 8 a 9h del matí i va a càrrec del personal de l’empresa La Gresca S.L., el mateix que es fa càrrec del monitoratge del menjador. El preu és de 1,60€ diaris. A l’acollida matinal infants de diferents edats comparteixen espai i activitats, amb la qual cosa s’aprofita per provocar interaccions amb alumnat de grups diferents.

ACOLLIDA D’ALUMNAT D’EDUCACIÓ INFANTIL AMB GERMANS O GERMANES A PRIMÀRIA:  Donat que l’alumnat de primària i el d’infantil tenen horaris de sortida diferents i per tal de fer més fàcil la conciliació familiar, s’estableix una acollida de 12:30 a 13h i de 16:30 a 17h. A la mateixa es pot quedar l’alumnat d’EI amb germans o germanes a primària per tal que puguin sortir plegats a la mateixa hora. Aquesta acollida està a càrrec de la nostra Tècnica d’educació infantil i de diferents mestres de l’escola.