Visca el Carnestoltes!

Aquest divendres hem gaudit d’una fantàstica setmana d’ordres divertides i d’una tarda de divendres que feia temps que no gaudíem.  Un cop vàrem baixar al pati els nens i nenes de l’escola van fer una desfilada animats pels seus companys de l’escola. Fent homenatge als 50 anys de l’escola cada curs va representar una àrea o tema destacat.

Educació infantil anaven de l’àrea de música i de plàstica. Els de cicle inicial eren els esportistes: atletisme, gimnàstica rítmica, karate i natació. Els de cicle mitjà representaven l’àrea de medi amb els planetes i els oficis, i els més grans robòtica i matemàtica.  Un cop desfilats, vam ballar i gaudir de la tarda que ens quedava. Seguidament, vam endolcir la tarda amb la xocolata i els melindros que els més grans ens van preparar.

Moltes gràcies famílies, per l’originalitat amb la resposta de les ordres, per col·laborar amb tot i per venir i gaudir de la tarda del divendres. Això, però no s’acaba aquí, desitgem i agraïm l’esforç d’aquestes últimes setmanes a l’AFA, que demà el nostre 50è aniversari ressoni per Balaguer amb el nostre vaixell,  50 anys que anem i seguirem viatjant!

Fins demà pirates!

Feu clic a la imatge per veure més fotografies