“The city of fame”

“The city of fame” és l’espectacle que els nens i nenes de primer i segon de l’escola ens han ofert aquest dijous dins del projecte GaspArtSchool.

Quaranta cinc minuts on el públic en va  gaudir cada segon. L’objectiu no era fàcil però aquests petits artistes ens van facilitar molt la feina. Perquè des del primer dia la seva il·lusió va ser màxima, fins a l’últim assaig ho van donar tot.

L’interès de saber per on havien d’entrar i sortir, la complexitat d’entendre la historia, saber quin moment estaven representant, seguir el ritme de diverses coreografies, situació de l’espai…

Aquests nens i nenes de 6 a 8 anys han demostrat que són molt i molt grans, i tot l’equip docent n’estem molt i molt orgullosos.

Moltes felicitats a tots i a totes.

Article de Balaguer televisió

Article de Noguera televisió