Tarda de super castanyada!

Estem molt contents d’haver pogut celebrar la castanyada tots junts a l’escola.

Durant la setmana hem gaudit d’una magnífica exposició de carabasses a conseqüència del gran concurs que van organitzar les teachers i de la gran participació de la gran majoria de famílies.

La tarda del divendres hem demostrat una vegada més la gran importància de col·laborar tots plegats. L’AFA ens va començar a coure unes castanyes boníssimes!!

Mentrestant amb la visita de l’esperada castanyera, hem cantat i ballat les cançons que el Ruben i el Ricart ens han tocat i cantat. Moltes gràcies, trobàvem a faltar moments com aquests al centre.

El moment més emocionat, ha estat l’entrega de premis de les carabasses que l’AFA ha subvencionat. Sabeu que el jurat ho va tenir molt difícil, per aquest motiu tots els participants heu tingut un petit detall de participació.

A l’escola, però, faltava part dels més petits de primària, tot i un petit problema tècnic del principi, ho van poder gaudir des de casa a través del canal de youtube “Gaspar en directe”.

La festa, no obstant no va finalitzar amb el tast de les castanyes de l’AFA. Va ser un goig poder veure totes les famílies dins del pati de l’escola assaborint la xocolata que els de cicle superior ens van vendre dins del projecte d’emprenedoria. Agrair a les famílies que vau venir a preparar la xocolata!

Gràcies a tota la comunitat per la participació.

Feu clic a la següent imatge per a veure més fotografies