Tarda de festa major de l’escola

La festa major de l’escola va finalitzar amb molta alegria i bona festa gràcies a la vostra companyia. Desitjant que els més petits gaudissin de l’espectacle Big van ciència, que us agradés l’exposició de treballs dels gimnàs i l’estona agradable de la fresca de la nit amb el sopar i la gresca d’en Rosendo. Disculpes per si algú va tenir algun petit entrebanc a l’hora del sopar, van esser més de 400 comensals digne d’admirar de veure el pati tant ple.

Gràcies a totes les famílies, alumnes, exalumnes, professorat, exprofessorat, personal de l’escola que ens vau acompanyar i ballar fins a l’últim moment i en especial al Joaquim que ens va ajudar moltíssim. Agrair altre cop a les famílies i comerços que vau fer que el sorteig de regals fos variat i abundant.

Gràcies!

Junta AMPA Gaspar de Portolà