Tarda de Castanyada 2020

Divendres a la tarda hem celebrat la Castanyada!

Tot i no poder reunir-nos tots plegats, hem gaudit per separat d’una tarda molt especial.

L’AMPA un any més, ha torrat les castanyes i l’esplai ens ha portat dos castanyeres molt eixerides.  Moltes gràcies!

Fes clic a la imatge per visualitzar més fotografies

Els nens i nenes d’educació infantil han visitat les castanyeres, vist com torraven les castanyes i no han parat de ballar.

Fes clic a la imatge per visualitzar més fotografies

Els nens i nenes de primer i segon s’han disfressat i fet la manualitat de la tardor. També han ballat i cantat força, gaudint de les castanyes calentetes.

Fes clic a la imatge per visualitzar més fotografies

Els nens i nenes de cicle mitjà han passat la tarda cantant i explicant llegendes i contes tradicionals d’aquest dia una mica a les fosques….

Fes clic a la imatge per visualitzar més fotografies

Els nens i nenes de cicle superior també han vingut disfressats i han fet manualitats. Abans de pujar però, els alumnes de 5è han cantat als alumnes de 6è La rumba de la castanya i els de 6è als de 5è El rap de les castanyes, cançons que han après en la classe de música

Tot i estar a la classe els nens i nenes de l’escola han gaudit d’una bona tarda de manualitats, cançons, tardor, castanyera, tradició i…. molta diversió.