Aquesta setmana vam rebre la fantàstica notícia de què els nostres companys Clara, Adam i Emmanuel han estat reconeguts amb un accèssit en la fase territorial de Lleida en l’XI Concurs dels Jocs Florals Escolars que organitza els Serveis Educatius del Departament d’Educació a Lleida en la categoria B1- Cicle mitjà d’educació primària, prosa amb l’escrit titulat Un dia de pluja presentat amb el pseudònim Els mullats.
Així doncs, el dimecres 15 de maig a les 18 h a la Sala Alfred Perenya de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, tot i coincidir amb les colònies, famílies i guardonats van poder anar a recollir el premi.
Enhorabona als tres i molt orgullosos del vostre treball!
Ara a l’espera del dissabte 8 de juny a les 10.30 h, on es farà l’acte de proclamació i lliurament dels guardons dels XI Jocs Florals Escolars de tota Catalunya, que es farà a l’INEFC Catalunya, a Barcelona.
Bona feina.



