Per un parc millor

L’AMPA i el Director de l’escola visita l’alcalde de la ciutat per reclamar un parc millor. El passat dimecres 14 de novembre una nombrosa part de la junta de l’AMPA vam acompanyar al Director per trobar-nos amb l’alcalde Sr. Jordi Ignasi per parlar dels temes que més ens preocupen a l’escola, com el manteniment i millora del parc que compartim amb la llar d’infants els Putxinel·lis.

Li vam comentar el recull de firmes que vàrem realitzar juntament amb l’AMPA de la llar d’infants i es van entrar a registre. Un total d’unes 500 assignatures.

Ens va respondre que hi ha un projecte preparat per a fer un nou parc. Actualment no es pot treure el tobogan i el gronxador per uns altres de nous. Les distàncies als fanals o els arbres no són els adequats segons les noves lleis.  Per aquest motiu hi ha el projecte d’un nou parc on es reduirà la vorera de l’entrada als putxinel·lis per a poder ficar nous gronxadors, una barana de protecció i el necessari per a un parc digne amb el volum de nens i nenes que l’utilitzen.

El projecte diu que entrarà en els pressupostos del 2019, actualment aniran realitzant el manteniment i la neteja del parc i la entrada de l’escola per on entren els nens i nenes d’educació infantil.

Esperem que tiri endavant.

AMPA GASPAR DE PORTOLÀ