Missió APILO

Bon dia famílies,

Els nens i nenes de l’escola s’han convertit amb agents APILO amb una missió molt important a realitzar.

Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques que reaccionen entre elles i transformen l’energia d’aquesta reacció en electricitat. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos.

Per aquest motiu l’escola participa en el sisè concurs APILO i cal recollir el màxim possible de piles. Les naus espacials del Planeta Reciclatge ja estan preparades per recollir totes les piles esgotades que trobeu. Com a Agents Apilo, teniu la missió de localitzar-les i dipositar-les al coet contenidor que tenim a l’escola.

Us esperem amb força piles!!!

Més informació del concurs