L’escola es transforma digitalment

Durant aquesta setmana l’escola acaba de rebre i instal·lar pantalles interactives de 65’’ a cada aula d’educació infantil i educació primària. Però això només és una petita pinzellada del material que hem rebut.

La nostra escola ha estat un  dels cinc  primers centres de la província de Lleida seleccionats per l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació dins del projecte de transformació digital. Això ha suposat la instal.lació d’equipaments TIC , tant en l’àmbit educatiu com administratiu,  prèviament seleccionats pel centre dins d’un catàleg TIC ofertat pel Departament d’Educació.

Concretament s’han adquirit 19 pantalles interactives de 65”, una per cada classe, 50 chromebooks, 13 tablets de 11 “, 4 kits de robòtica i 1 impressora 3D.

Aquesta dotació tecnològica suposa un repte important en la millora i l’impuls de l’adquisició de les competències digitals dels alumnes i serà un recurs complementari molt potent en el treball per projectes que s’està duent a terme en el centre.

La transformació comporta l’adaptació del Pla TAC de centre a aquests nous equipaments preveient tota una sèrie d’actuacions al llarg de les diferents etapes que suposa un important canvi metodològic (treball entorn GSuite, Classroom, robòtica, impressió 3D,…).