L’avi que estima el mar.

No volem marxar de vacances sense publicar la performance que els nens i nenes de cicle inicial van dur a terme amb tota la il·lusió del món.

L’avi que estima el mar, ha estat el producte d’aquest curs de cicle inicial, dins el programa GaspArt School.

Els infants a través del treball des de l’àrea de medi han treballat el cicle de l’aigua, l’oceà i el fons marí, la costa i les llegendes i històries del mar. Aquest treball s’ha introduït a través de l’exposició “Qui embruta el mar”. A través de la preocupació de l’avi, els seus nets Pep i la Mar han anat proposant diverses solucions per poder tirar endavant.

A l’àrea d’Educació Física s’ha treballat a través de la música i el moviment la història dels tres protagonistes i finalment el passat dijous 7 de març ho vam poder ensenyar al teatre municipal de Balaguer a tots els companys i companyes de l’escola i a les seves famílies.

Quatre actes amb 26 alumnes damunt de l’escenari a cada part, en que representaven diversos personatges i situacions, la posada en escena, l’ocupació de l’espai, el fet de seguir el ritme a cada moment no era fàcil, però els petits artistes ho van fer d’allò més bé. Vam gaudir d’aquest fi de projecte d’allò més.

Gràcies a tots per ser-hi!