Fins aviat!

Avui personalment volem agrair a dos amics que ens han acompanyat durant dos mesos i que realment ha estat com si fes anys que treballessin amb nosaltres. Degut a que s’han integrat molt en la dinàmica d’escola,  han apreciat i estimat a tots els nens i nenes i s’han interessat per la gran diversitat d’activitats que realitzem. Això ha estat el motiu per a que fos molt i molt fàcil treballar al seu costat.

Estem parlant del Luís i el David, dos alumnes en pràctiques de la universitat de Lleida de doble grau: Magisteri i INEFC. Gràcies per ser un més a l’hora de lectura, de participar en les activitats de tots els cicles, a les sortides,  en participar en la gran organització de l’espectacle “The city of fame”. I la gran quantitat d’activitats i variants del joc cooperatiu que ens heu compartit a l’hora d’educació física.

I es que nosaltres també hem aprés molt de vosaltres. L’escola Gaspar de Portolà sempre serà casa vostra.

Miquel i Carme

Feu clic a la imatge per a veure més fotografies