FES-TE SOCI DE L’AMPA!

L’associació de mares i pares d’alumnes (AMPA) és una  associació sense afany de lucre reconeguda legalment i que agrupa, voluntàriament, pares i mares del centre educatiu, que te unes normes de funcionament i estatuts propis regulats per la llei.

L’AMPA té com a funció bàsica treballar, conjuntament amb el centre educatiu, en l’educació dels vostres fills, tot fomentant la comunicació i la participació dels pares i mares. Així mateix, en general, l’AMPA és corresponsable de les activitats educatives del centre, planifica i gestiona les activitats extraescolars, l’acollida matinal d’infants, festes com la de fi de curs etc.

És molt important de la vostra participació com a pares i mares a l’AMPA per l’educació dels vostres fills.

Us passem la butlleta d’inscripció per ser soci de l’AMPA, una quota de 25 € per família. I la inscripció a les activitats extraescolars del primer trimestre on són moltes les activitats ofertades.

INSCRIPCIÓ SOCI AMPA

INSCRIPCIÓ ACTIVITATS 1R TRIMESTRE