Fa molt de temps a Balaguer

Dins el projecte GaspArt School els nens i nenes de cicle mitjà preparen l’obra “Fa molt de temps a Balaguer…”.

L’espectacle consta de la recitació de poesies per part dels alumnes de tercer i representació de rondalles per part dels alumnes de quart. Sota el fil conductor de la ciutat de Balaguer i amb l’ajuda de música i dansa es pretén donar vida a algunes de les històries de “la nit de llegendes” de la ciutat de Balaguer adaptades per la professora de llengua catalana i mare de l’escola, Roser Jurado.

A més, les rondalles es situaran en importants paratges de Balaguer i en quatre mercats, que antigament es celebraven a la ciutat com la fira del congre, la fira de Sant Isidre, la fira dels enamorats (amb el ball de la Galop) i la fira dels alls.

Desitgem que els nens i nenes de l’escola i les famílies del cicle gaudeixin de l’espectacle que es prepara amb molta il·lusió.