DENIP 2023. Comunicació no violenta.

Aquest dilluns vam celebrar, un any més, el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Aquest cop ha estat dedicat a la comunicació no violenta.
Cada curs ha fet un treball de les accions que a vegades passen a l’escola i com les podem millorar. Des del fet de poder compartir les joguines i jugar tots junts tal com ens van explicar a educació infantil. Com de saber demanar bé les coses, parlar el que ens preocupa en lloc de cridar i altres temes que van tractar a cicle inicial. A cicle mitjà es va debatre aquelles conductes que trobem normals i que no són bon exemple a realitzar. A cicle superior es va buscar quina seria la manera correcta de transformar comunicacions violentes en no violentes.
Aquestes reflexions d’aula es van transformar en uns fantàstics cartells que es van penjar als passadissos i a la tanca de l’escola. I en un gran mural de les reflexions de cicle superior.
La tarda de dilluns, un cop explicat el que es va treballar, l’alumnat de cicle superior ens van fer ballar per la Pau amb unes magnífiques coreografies treballades a educació física.
Voldríem agrair també la visita de l’escola del Montroig que ens van venir a veure durant el matí a les aules de cinquè amb una pluja de valors i missatges per la Pau que es van intercanviar.
Recordeu, famílies i professorat, nosaltres som qui millor podem donar exemple amb una comunicació no-violenta.

Fes clic a la imatge per veure més fotografies