De Gaspar a l’espai!

L’ESCOLA GASPAR DE PORTOLÀ TORNA A OMPLIR ELS CARRERS DE BALAGUER SORTINT AL CARNAVAL D’AQUEST 2023 I AQUEST ANY ES TRANSFORMA EN UNA GRAN COMUNITAT GALÀCTICA!

Aquest diumenge 19 de Febrer l’Escola Gaspar de Portolà ha tornat a participar en la rua del Carnaval de Balaguer 2023, demostrant la seva creativitat i les ganes imparables de gaudir d’aquesta gran festa!
Aquest any la temàtica d’aquesta carrossa Galàctica ha fet volar la imaginació de tota la comunitat de l’escola, donant vida a diferents personatges i elements de l’ESPAI!
Els diferents membres d’aquesta gran família de Gaspar han volgut donar continuïtat i mostrar pels carrers de la nostra ciutat el mateix tema que es treballa en un dels projectes de l’escola, el projecte Gaspartschool.
Cal destacar quanta vida tenia aquesta carrossa amb la diversitat de personatges que formaven part d’aquesta comparsa plena d’alienígenes, astronautes, coets i no podien faltar els diferents planetes del nostre sistema solar.
I un cop més Gaspar ha pujat a l’escenari a recollir no un, sinó DOS PREMIS! El 2n premi del concurs de Carrosses i el 3r premi del concurs de Comparses.
Gràcies a la gran participació de l’AFA, dels i les alumnes i les seves famílies i de l’equip educatiu d’aquesta escola!
A veure què ens espera pel Carnestoltes del Congre de l’any que ve!

Feu clic a la imatge per veure més fotografies

JUNTA AFA GASPAR DE PORTOLÀ