Certamen Literari de Sant Jordi

El dissabte, 23 d’abril, durant els actes de celebració de la Diada de Sant Jordi a Balaguer, va tenir lloc l’entrega de premis del Certamen Literari de Sant Jordi.

Aquest concurs s’organitza curs rere curs dins les activitats del Pla de Dinàmica Educativa de la ciutat, amb la finalitat de potenciar el català escrit i donar a conèixer els futurs valors literaris de la nostra ciutat, i a més a més, donar relleu a la festivitat i diada de Sant Jordi.

Els participants del concurs eren l’alumnat de cicle superior, que després de passar una preselecció interna, el passat dijous 31 de març van anar al casal de Lapallavacara a fer l’escrit.

Des de l’escola estem molt contents d’anunciar-vos que els i les nostres representants ho van fer molt bé i que la Sara Clos va ser guardonada amb el 3r premi.

Moltes felicitats a ella i a tots i totes les participants!