Certamen intern de lectura en veu alta

Aquesta setmana hem realitzat el certamen de lectura intern de l’escola.  Com cada any es celebra el certamen de la lectura en veu alta. Nens i nenes de Catalunya es preparen les lectures dels llibres escollits pels organitzadors del certamen, aquest curs són L’Illa de Paidonèsia, el tren de les parades sense nom i el Petit Príncep.

Abans d’anar al certamen comarcal que es celebrarà el proper 24 de març al teatre municipal de Balaguer l’escola fa la seva selecció. Després d’escollir els que millor llegeixen de cada classe, un jurat escull el millor i un reserva de cada categoria.

Les categories són els grumets verds que pertanyen als nens i nenes de quart. Els grumets vermells que és la categoria dels nens i nenes de cinquè i sisè, i els timoners que són els nens i nenes nouvinguts de l’escola de quart, cinquè i sisè.

Aquest dimecres el jurat format la coordinadora LIC del centre, un mestre representant del jurat de cicle mitjà, un de cicle superior, la representant dels serveis educatius i la cap d’estudis van escoltar juntament amb tots els nens i nenes de quart i cicle superior als participants.

Tots ells, la Rebeca, l’Izan, el Pau, la Bianca, l’Elisa, l’Èlia, la Nerea, el Gerard, el Dídac, la Mariamma, la Naila, el Rayan, la Maria, l’Aleix, el Yousef, l’Adam, la Cristina, la Sara i la Gabriela ho van fer molt i molt bé, felicitats!. Va ser molt difícil pel jurat poder decidir.

Finalment els representants de l’escola que aniran al certamen comarcal seran:

Categoria grumets verds: La Rebeca i suplent la Bianca.

Categoria grumets vermells: La Maria i suplent la Naila

Categoria els timoners: la Gabriela i suplent la Sara.

Fotografies