Castanyada 2019

Sempre diem que ens agrada veure com tota la comunitat educativa treballa en equip. I la celebració de la castanyada d’aquest any ha estat un gran exemple. Molta representació de l’associació de mares i pares d’alumnes ajudant a torra castanyes. Monitors i monitores de l’esplai, la majoria exalumnes que ens encanta tornar a veure, preparant les activitats pels més petits. Professorat ajudant i gaudint de l’activitat. Mares i pares dels nens de cicle superior preparant la xocolata. I el més important, veure com grans i petits van gaudir de la tarda sota el temps que també va voler col·laborar i fer que sigues una tarda festiva perfecta.

Gràcies AMPA, gràcies ESPLAI, gràcies a tothom!

Amb l’ajuda de tots vam trobar el CODI i finalment vam salvar i poder celebrar LA CASTANYADA 2019!

Fes clic a la imatge per a veure més fotografies.