Carnestoltes galàctic!

Molt bona tarda a tothom!! Benvinguts i benvingudes al Carnaval galàctic de l’escola!!! Ja veiem que porteu tots unes disfresses de l’espai molt xules. Tothom preparat per desfilar, ballar, saltar i passar-ho bé!! Comencem!!!

Hi ha molts planetes al cel que jo vull visitar, amb coet hi aniré i molt ràpid hi arribaré. Però qui són aquests coets que travessen el pati sense fi? Són els companys i les companyes de cinquè, que encapçalen la desfilada amb les seves acrobàcies i ho fan d’allò més bé.

Però no us fa por això de viatjar per l’univers? Ai! Si ens trobem extraterrestres que ens volen atrapar! Però aquests no! Són ben simpàtics i riallers! Apa, saludem-los tot passant, que són els més petits de l’escola i  es mereixen l’aplaudiment més gran!!!!

Gràcies al sol ens escalfem! I sorgeix la vida i la natura que tant estimem. Avui els companys i companyes de tercer ens aporten amb les seves rialles tot l’escalf que necessitem. Mireu com fan anar els seus rajos a totes direccions per ajudar a fer créixer les nostres il·lusions.

Però també toca descansar, i gràcies a la lluna cada dia hi ha una nit. Ben calentets al nostre llit ens acarona i ens diu bona nit! Fem l’onada aixecant els braços perquè passin els companys i les companyes de tercer amb elegància i estil.

A mitjanit, quan el cel és ben fosc milers d’estrelles posen el seu puntet de llum per il·luminar tots els racons de l’univers. Aquesta tarda les estrelles de Gaspar de Portolà són els companys i les companyes de primer que amb la seva simpatia il·luminaran tots els espais de la nostra escola. Passeu petits estels! I ensenyeu-nos el camí!

De planetes n’hi ha molts i després d’aquest curs, esperem que els del nostre sistema solar recordeu. Però cap de més bufó que els planetes dels companys i companyes de primer. En tenim de tots colors i formes. Giren i giren sense parar per l’escola Gaspar de Portolà!

Que seria de l’espai si no tingués una bona guàrdia! Els superherois i superheroïnes de quart, ens guardaran de tots els mals.  Mireu quina patxoca que fan! I amb quins superpoders ens sorprendran! Voltes amunt i avall amb la súpercapa ben posada!!!

Els científics de segon B amb les seves ulleres supersóniques poden analitzar qualsevol indret de l’espai. Però no van sols! Els robots de segon A els ajuden a desxifrar tots els secrets de l’univers. Mireu com es mouen!!!

I per acabar, una visita que ens sorprendrà! Valentes i valents astronautes vinguts d’arreu, per investigar els secrets que amaga l’univers. Un fort aplaudiments pels companys i companyes de 6è que desfilen en una atmòsfera  sense oxigen però amb molt de glamour.

Abans de donar  per finalitzada una setmana de disbauxa, els nostres amics de Batukapum del taller Estel de Balaguer, ens donaran l’energia suficient per donar cloenda a aquesta desfilada tan galàctica.

Som una gran família en l’espai sideral i també en el món real!!!! Visca Carnestoltes!!!!

Moltes gràcies Batukapum del Taller Estel de Balaguer i AFA de l’escola!

ÀLBUM 1

ÀLBUM 2