Artistes de cicle inicial amb la performance “Algú com tu”.

Estem molt agraïts i contents, ja que el departament d’educació ha reconegut el projecte GaspArt School com a projecte d’innovació pedagògica.

Des del curs 2016-17 s’ha anat construint a poc a poc aquest projecte, amb el treball de les arts des de diversos àmbits en el nostre alumnat. La notícia va ser rebuda mentre preparàvem la performance amb els més petits d’educació primària. El treball en aquest cicle de dansa i moviment seguint el ritme musical i representant una història mentre 100 infants van entrant i sortint de l’escenari.

“Algú com tu” tracta de la gran imaginació que té el Ton amb l’ajuda de la seva amiga Bruna sobre com seria poder ser un astronauta i viatjar per l’espai. Tot i que la imaginació l’ajuda a guanyar els jocs florals de l’escola, s’adona que el més important no és poder arribar a ser un gran superheroi. Si no poder arribar a ser una bona persona i continuar una bona amistat amb la seva millor amiga.

Podeu visulalitzar l’espectacle en el següent enllaç