1r acte de celebració del 50è aniversari!

Com ja sou sabedors, la nostra escola durant  aquest curs escolar, estem de celebració del 50è aniversari.

La comissió creada per a preparar els diferents actes  estem  formats  per representants de tota la comunitat educativa, ex-alumnes, mestres, ex-mestres, famílies, AFA, Esplai, Personal laboral. Així doncs amb molt il·lusió, el passat dissabte 13 de novembre ens vam reunir a la plaça del morter de Balaguer per tal de realitzar el primer acte, calia presentar la samarreta.

Entre nosaltres ens va acompanyar representants de la paeria, dels serveis educatius i  en Carles Mateu dissenyador de la samarreta.  Els nostres principals col·laboradors van ser l’AFA venen la samarreta, els monitors de l’esplai que ens van organitzar dos tallers i la casa urbana de Balaguer on ens van realitzar una perfecta exhibició i van animar a fer ballar tots els que hi érem presents.

En primer lloc volem agrair a totes les famílies, alumnes i mestres actuals que ens vau acompanyar. Als ex-alumnes, ex-mestres i famílies totes, que ens vau acompanyar i donar caliu durant el matí.També vam estar molt i molt contents de comptar amb la presència del Lluís Garrofé. El president de la comissió del 50è aniversari no hi podia faltar!

Si algú vol tenir la samarreta i no va poder-hi ser, la podeu obtenir a la secretaria de l’escola. Tan aviat tinguem preparat el proper acte us ho farem saber.

Us animem a participar!  El 50è aniversari s’ho val.

Comissió del 50è aniversari

Fes clic a la imatge per visualitzar més fotografies