Tenim moltes ganes de celebrar la castanyada!

Benvolgudes famílies, com ja sabeu l’alumnat de cicle superior porta a terme el Projecte d’Emprenedoria, els beneficis del qual fa possible a tots els nens i nenes participar de les sortides i colònies que s’organitzen durant els seus estudis de 5è i 6è.

Tenint en compte la situació sanitària en la que estem, i per tal d’evitar aglomeracions innecessàries, creiem oportú saber per endavant la vostra intenció de participar-hi i avançar el procés de venda de tiquets. És per aquest motiu que us demanen ompliu, abans del dimecres 27, el següent formulari en cas que ens vulgueu acompanyar.
Aquest formulari ens permetrà preveure més o menys la quantitat d’assistents a l’activitat (i la quantitat de xocolata que hem de fer) per la tarda de la Castanyada, que celebrarem el divendres 29 d’octubre, a partir de les16:30 h.
Després només caldrà que us passeu per la secretaria de l’escola per pagar i recollir els vostres tiquets.
Preu: 1,5€ per pack (xocolata+melindros).

Esperem gaudir d’una estona agradable tots junts en aquesta festa tan entranyable.

Gràcies per la vostra col·laboració!