Colònies a la Marinada 2021-22

Bon dia famílies,

Ja hem arribat a la casa la Marinada! Un dia una mica tapat, però que no ens ha privat de fer les primeres corredisses en el pavelló cobert del que disposa la casa. Després d’esmorzar hem conegut els nostres monitors i monitores i hem començat tota una sèrie d’activitats on ens han ensenyat i explicat la normativa de la casa. Un cop acabades les activitats ens hem instal·lat en les habitacions i ens hem disposat a dinar; el menú d’avui: macarrons i pollastre amb patates xips! (un bon àpat per carregar les piles!)

Durant la tarda ha estat el torn dels jocs adaptats a la platja del Cavet de Cambrils amb els que hem pogut gaudir d’allò més i familiaritzar-nos amb l’entorn. Retornats a la casa, una estoneta de futbol, dutxa i a les 8 puntuals a sopar!!

L’activitat del vespre ha estat una altra dinàmica de tota la vida: un joc de nit! Com podeu veure el temps no ens ha privat de passar-ho d’allò més bé i gaudir plegats del primer dia de les colònies a la casa de la Marinada.

Aquí us en deixem algunes imatges.

Demà més i millor!!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut