APRENEM LLENGÜES ESTRANGERES

L’1 d’octubre es va incorporar a la nostra escola, Gaspar de Portolà, una noia de Londres per ajudar-nos a aprendre millor la llengua anglesa, la seva cultura i les tradicions del seu país.

La nostra escola està portant a terme un projecte de llengües estrangeres (G.E.P.). Per això, el mes passat,  va començar amb nosaltres una noia londinenca com a auxiliar de conversa i estarà aquí fins el 31 de maig.

La Nikita, que així es diu, ens ajudarà a millorar la nostra competència oral en llengua anglesa. Passarà per les classes de cicle mitjà i cicle superior i farà alguna sessió puntual a la resta del col·legi.

Amb ella aprendrem una mica més, i de primera mà, les tradicions i cultura del seu país, Anglaterra.

Alumnes de 5è