Avui hem celebrat la segona Caminada de l’AFA Gaspar de Portolà, una jornada que aquest any també ha tingut un caràcter reivindicatiu en defensa de la segona línia d’I3 i que, a més, s’ha realitzat com a Memorial Lluís Garrofé.
En aquesta edició hem recorregut el casc antic de la ciutat de Balaguer. Durant la caminada, el Guillem, guia del Museu de Balaguer, ens ha acompanyat amb les seves explicacions sobre la història de la ciutat, fent participar especialment els més petits amb representacions de diversos personatges històrics per entendre millor espais tan emblemàtics com la muralla, l’església de Santa Maria o el Sant Crist de Balaguer, d’una manera amena i divertida.
També ens han acompanyat els nostres capgrossos, el Gasparet i la Portolina, així com diversos representants de la comunitat educativa, exalumnes de l’escola, l’associació animalista Agla amb els gossos Tro i Siena, i la paera d’Educació.
La jornada ha finalitzat al Museu de l’Or amb un repartiment de pomes i mel per a tots els participants.
Gràcies a totes les persones que ens heu acompanyat en aquesta diada de convivència, memòria i estima per l’escola.


