CELEBREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA BICICLETA.

Avui, divendres 2 de juny de 2023, els alumnes de cicle superior de l’Escola Gaspar de Portolà, hem fet una excursió per commemorar el dia internacional de la bicicleta que se celebrarà el proper 3 de juny.

Després d’una formació prèvia i taller impartit pel CRP de La Noguera sobre la reparació i mecànica de la bicicleta, podem atrevir-nos a dir que estàvem preparats i preparades per fer una excursió al Monestir de Santa Maria de les Franqueses. Tanmateix, pels qui no han volgut escollir pedalar, l’han pogut fer a peu.

A les 9 del matí, puntuals, hem començat la nostra ruta després de concentrar-nos prèviament al monument del Morter.

Els que hi hem anat en bicicleta, hem arribat gairebé al terme de Menàrguens on hem pogut aturar-nos a reposar i agafar forces tot esmorzant. Poc després, ens hem dirigit cap al Monestir de Les Franqueses per retrobar-nos amb els companys i companyes caminadors. Hem tingut una estona de joc lliure i després de dinar hem emprès el viatge de tornada.

Ens en ha passat de tot: caigudes, cops, frenades, trompades, remullades… però sempre amb un somriure i ganes de passar-ho bé. Ha estat un dia per fer pinya, per fer grup, per compartir amb els companys i companyes una estona de lleure i esport. El temps ens ha respectat i hem pogut gaudir al màxim de tot i de tothom. Un dia que de ben segur repetirem!!

Us en deixem algunes imatges i algun vídeo