Volem ser escola verda

L’escola ,a partir d’aquest curs (15-16), participa en un projecte d’Escoles Verdes a fi de conscienciar i treballar amb tota la comunitat
educativa (famílies, alumnes i professors) un ventall d’actuacions  i valors que ens ajudin a millorar l’educació per a la sostenibilitat i el medi ambient. Aquest curs hem iniciat, un grup de professors, la formació ver aquest tema i d’aquí que us convidem a que primer visualitzeu el video d’una escola sobre el tema i després contesteu una enquesta.
Us demanem que contesteu abans del dia 18 ‘abril, us agraïm per avançat la vostra col.laboració i ja us anirem informant de les previsions d’actuacions que s’aniran fent al llarg dels diferents cursos on caldrà la implicació de tothom.