SORTIDA A LLEIDA P5

Divendres dia 15 de Novembre, els nens i nenes de P5 van anar a Lleida amb AUTOCAR.

Primer van parar al Museu de l’aigua, on van poder realitzar el taller de l’aigua i els  sentits: van poder escoltar el so de l’aigua (quan cauen gotes, pluja i les onades del mar), tastar l’aigua (salada, dolça i amb llimona), olorar l’aigua (dolça, amb vinagre i amb llimona), tocar l’aigua en els seus diferents estats (líquida i gelada) i veure el color de l’aigua (transparent i barrejant amb colors).

Quan va acabar el taller els van donar una sorpresa… van poder fer bombolles de sabó!!

Després d’esmorzar van pujar a l’autocar per poder anar a l’ARBORETUM de Lleida.

Allí van poder realitzar el taller dels colors de la tardor, on després d’un passeig pel parc i veure els colors de la tardor en les diferents fulles dels arbres van poder fer una composició fent servir troqueladores i enganxant fulles de diferents grandàries.

Després de dinar van poder veure l’arbre que han apadrinat tots els nens i nenes d’Educació Infantil de l’Escola Gaspar de Portolà de Balaguer: és del Japó i es diu… FIRMIANA SIMPLEX !

Agraïm al Marc, la Txell i la Geòrgia la seva dedicació !!

Aquí en teniu un recull de fotografies… P5A i P5B