I5 AL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny, els nens i nenes d’i5 vam participar en la celebració del DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT. L’activitat està emmarcada dins el Pla de Dinàmica Educativa i vam participar les diferents escoles de Balaguer i comarca. Els infants van participar de les activitats dinamitzades per l’alumnat dels Instituts del municipi, l’objectiu de les quals era conscienciar de la importància de la cura del nostre planeta.

Les activitats van ser molt diverses i participatives: observar cucs compostadors encarregats d’eliminar els residus plàstics, memori dels ODS, cursa de reciclatge, el teixit de l’ecosistema i cercar dins el compost el diferent hàbitat de petits animals.

Com a cloenda d’aquesta celebració, els Agents Forestals van alliberar dos Xoriguers recuperats al Centre de Vallcalent.

Va ser un matí pedagògic i divertit.

Aquí us deixem un recull d’imatges.