Avui dimarts hem realitzat la Festa de l’Aigua, on tots els alumnes d’infantil hem gaudit de diferents jocs: pescar peixos, jocs de punteria, transavassaments, equilibris…Ha estat un matí molt refrescant i divertit!
Aquí podeu veure un recull de FOTOS de les diferents activitats.


