Robòtica 4t: Projectes “Moto de Neu” – “Taxi”

Els i les alumnes de 4t. hem realitzat diversos projectes amb els nous models de Lego (Spike essential). En els dos projectes hem ajudat a en Leo a aconseguir el seu objectiu.

En el primer projecte se’ns ha plantejat el repte de construir un vehicle per poder-se desplaçar per la neu i programar-lo per tal de poder seguir una ruta determinada. Hem descobert com programar els dos motors (un per a cada roda) per tal que segueixi el circuit (endavant, endarrere, girar a la dreta, girar a l’esquerra).

En el segon projecte, el repte era construir un taxi i programar-lo per arribar a un lloc determinat. Finalment hem dissenyat el nostre propi circuit.

En aquests dos projectes hem vist que, quan hem de donar unes indicacions, té molta importància la seqüència i l’ordre.

Finalment també hem fet volar la nostra imaginació amb un projecte obert i creatiu on els i les alumnes han muntat i programat els seus dissenys.

En aquest enllaç podeu veure les fotos.