Taller “Dents fortes i sanes 1r

Els alumnes de primer de primària de l’Escola de Gaspar de Portolà han estat els primers en rebre el taller “Dents fortes i sanes” que van començar el dia 12 de març a la capital de la Noguera. Es tracta d’unes xerrades emmarcades dins del Pla de Dinàmica Educativa municipal impartides pels professionals de la Clínica Dental Balaguer i on els alumnes podran fer un repàs de com es realitza un raspallat de dents adequat i aprendran la importància dels bons hàbits de la higiene bucodental.

Durant el taller els alumnes de primer de primària reben un estoig amb els utensilis bàsics per mantenir una bona salut bucodental i repassen, a través d’un joc de papiroflèxia, els conceptes bàsics dels hàbits d’higiene dental.